Info - VDMTech

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Wie zijn wij ?

Wij zijn een bedrijf gelegen te St-Baafs-Vijve (Wielsbeke). Doordat wij geen gebruik maken van een winkelruimte kunnen we onze diensten en producten dan ook leveren aan scherpe prijzen.
Voor aankoop/herstellingen/offerte-aanvraag kan u uiteraard altijd langskomen na afspraak.U kan onze contactgegevens terugvinden onder de knop "contact"
Wij geven u graag een zo goed mogelijk antwoord op al uw vragen alsook een eventuele offerte kan u gratis verkrijgen van ons.

Op welke manier kan je bestellen en betalen ?

1. Bestellen kan je eenvoudig via volgende mogelijkheden :

- Telefonisch op de nr's 056/60.34.98 of GSM : 0495/87.60.45
- Via email bestelling@vdmtech.be
- Schriftelijk naar VDMTech, Loverstraat 66, 8710 St-Baafs-Vijve
- Eventjes langskomen na afspraak (Loverstraat 66, 8710 St-Baafs-Vijve)

2. Voor de uiteindelijke levering van de producten kan je kiezen tussen :

- Afhaling (enkel op afspraak)
- Levering via een koeriersdienst. De kosten hiervoor kan je altijd eerst aanvragen voor bestelling.

3. De betalingen gebeuren steeds contant bij afhaling. Indien u reeds klant bent is overschrijven binnen 8 dagen ook mogelijk. Dit is ook van toepassing voor zelfstandige klanten.


Hoelang moet ik wachten op mijn bestelling ?

Wij streven ernaar om steeds uw bestelling zo vlug mogelijk af te handelen. Dit is voor losse componenten ongeveer 2 tot 5 dagen, tenzij de bestelde artikelen niet op stock zouden zijn. U krijgt steeds een bericht via email mocht dit het geval zijn. Voor systemen is de wachttijd ongeveer 1 week maximum.
Herstellingen proberen we steeds zo snel mogelijk uit te voeren omdat we weten dat uw toestel vandaag de dag onmisbaar is geworden. Neem contact met ons op en in samenspraak kunnen we altijd een richtdatum voorstellen.

Wat met de garantie ?

Op al onze producten (hardware) is er de fabrieksgarantie van toepassing met een minimum van 2 jaar dat bij sommige merken gaat tot 3 jaar. Bij defecten brengt u ons zo snel mogelijk op de hoogte van het probleem waarna wij u verder kunnen helpen. Indien er op het defecte artikel een on-site garantie van toepassing is zoals bij Acer en HP dan dient u contact op te nemen met deze firma's zelf. De te volgen stappen zijn normaal steeds bijgevoegd bij de aankoop van uw toestel. Indien u deze niet kan terugvinden, kan u deze steeds van ons verkrijgen.







Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu